Lin
23-05-09, 00:11
Inspirert av kinotråden.
Går du ofte på teater? Hvilket forhold har du til teater og lignende? (Opera, revyer etc.)
Går du ofte på teater? Hvilket forhold har du til teater og lignende? (Opera, revyer etc.)
|
View Full Version : Hva med teater, da? Lin 23-05-09, 00:11 Inspirert av kinotråden. Går du ofte på teater? Hvilket forhold har du til teater og lignende? (Opera, revyer etc.) Lin 23-05-09, 00:14 For meg så er det nok litt som med kino. Jeg er veldig glad i det, men får nesten aldri gått. Da jeg gikk i grunnskolen, var jeg en av de som var med i gruppen som hadde teaterabonnement. Vi dro til Oslo på kveldstid og storkoste oss. StineMa 23-05-09, 08:50 Jeg kunne tenke meg å gå mye oftere på teater, revyer etc. Er for dårlig til å benytte meg av slike kulturtilbud, desverre. Me ndet går det jo an å gjøre noe med :) Elin 23-05-09, 13:21 Jeg elsker å gå i teater, men det begrenser seg litt pga økonomi og litt pga begrenset tilbud. Så langt i år har jeg sett Riksteaterets oppsetting av Stormen og Verdiløse menn på Nationalteateret da jeg var i Oslo sist. Så får man se hva man får til etterhvert... Hva som settes opp her og slikt. Manga 23-05-09, 16:59 Jeg er vel så godt som aldri på teater. Kan faktisk ikke huske sist. Lin 23-05-09, 17:35 Jeg gleder meg veldig til å kunne ta med ungene på teater. De eldste er vel strengt tatt gamle nok til å være med, men etterhvert kan vi jo dra hele gjengen. Da er det bare økonomien som eventuelt setter en stopper for det. ElfHybrid 09-08-09, 16:41 var på teater med skolen en gang..gøy,men antagelig en tilvenningssak. Elin 09-08-09, 19:27 Jeg har store planer om å se Rikseteaterets oppsetning av Et dukkehjem som kommer hit. Gleder meg! CassandraMortmain 09-08-09, 20:43 Teater er OK, men ikke noe must. Jeg har fått med meg noen forestilinger sammen med venninner, men mannen har frem til nå ikke vært godt nok i norsk til at det har vært noe poeng for oss å gå i teateret sammen. Da har vi heller valgt konserter med filharmonien e.l. som er språkløse opplevelser vi kan dele sammen. Elin 10-08-09, 10:47 Nasjonalballetten kommer oppover hit i september. Kan tro jeg gleder meg! :hyper: Tuppa 13-08-09, 22:40 Har vært på en del revyforestillinger opp gjennom årene, men en stund siden sist nå. Var selv med i et revylag over noen år. Utrolig morsomt, men har dessverre ikke tid til dette for tiden. Mini 14-08-09, 21:57 Liker teater veldig godt, men det er sjelden det blir satt opp noe her. De siste stykkene jeg så var Til døden skiller oss ad med Kjersti Holmen og Sverre Anker Ousdal og En handelsreisendes død med Dennis Storhøi. Håper det blir satt opp noe barneteater etterhvert, så jeg kan ta med mini :nikker: hulderjenta 15-08-09, 08:21 Jeg er glad i teater! Selv om jeg ikke er på teater så ofte... Siste forestilling jeg så var nå i august. Da var jeg på midnattsforestilling av Sol av Isfolket i Valdres. Før det var jeg med på teater selv, 6. året på rad, som hærmann i kongens hær i Spelet om Heilag Olav på Stiklestad i juli :stolt: Jeg har vært noen ganger på Trøndelag Teater siden jeg har bodd i byen i 5 år, og har sett bl.a. Ronja Røverdatter, Kristin Lavransdatter, Vildanden og Les Miserables. De setter opp mye bra i høst har jeg sett, og jeg har planlagt å få med meg Den stundesløse, Tyskertøs og Antigone i alle fall. Gleder meg! :D |