View Full Version : Hvilken musikk liker du?

VilleViola
20-06-09, 17:02
Jeg liker egentlig det meste, unntatt jazz og blues.

Ellers digger jeg Nightwish og Kamelot :nikker:

Og liker å slappe av og kose meg med å høre musikk av Bjørn Eidsvåg og Finn Kalvik når jeg er i det humøret.

Lin
22-06-09, 00:24
Jeg liker nok litt forskjellig, avhengig av humøret.
Gjerne noe med litt fart og rytme.

Ladybug
22-06-09, 14:32
Jeg liker selv å tro at jeg har ganske bred smak når det gjelder musikk, men det går nok aller mest i listepop.

Jeg er veldig glad i Nightwish :D

Retz
22-06-09, 17:36
Jeg liker mye forskjellig, men av sjangre er det særlig reggae, viser/viserock fra 60-tallet, storbandmusikk a la Dean martin & Frank Sinatra, rock, operakor, italienske slagere fra 70-tallet, russisk folk og noe blues og noe hip hop.

Favorittrtister er bl.a. Bob Marley, Bruce Springsteen, Edith Piaf, Janis Joplin, Bob Dylan, Leonard Cohen, Red Army Choir, Odd Børretzen, Adriano Celentano, Carpe Diem, Pete Seeger, Pink Floyd, David Bowie, Rolling Stones, Reidar Larsen.

Mini
22-06-09, 22:18
Jeg er mer på 80-tallets puddelrock jeg da. Den absolutte favoritten er Bon Jovi, men liker masse annet også.

hulderjenta
23-06-09, 00:00
Mye variert her også. Black metal, puddelrock, Johnny Cash, DDE og Åge Aleksandersen, klassisk, Nightwish og lignende + 60-tallsmusikk. Smaken har bare blitt bredere med årene ;)

StineMa
29-06-09, 01:12
Jeg hører mest på dance/hardstyle/techno, 80-tallsrock og litt tyngre rock/lett metal á la Sonata Arctica, men jeg tåler også mye annet - så lenge det ikke er rap eller country..

ElfHybrid
06-08-09, 23:28
Heavy metal,rock,pop,litt rap/hip hop..det meste unntatt,dansband,det meste av køntri,og trance/house/dance :p men jeg hører ikke på death metal eller metal med growling.

Doublethink
07-08-09, 17:47
Vanskeleg å sverge truskap :rolleyes: til ein sjanger, men vil vel generelt seie at eg høyrar mest på hard rock, gjerne frå 70 og 80-talet.
Det er eigentleg lettare å seie kva eg ikkje høyrer på; trance/house/techno er ikkje musikk, medan hip-hip og soul generelt kjedar meg :)

Elin
03-07-10, 23:45
Hører på ganske mye forskjellig, egentlig... Men kanskje ikke akkurat dance/trance/techno... ;)