View Full Version : Harry Potter and the Half-Blood Prince

Elin
10-08-09, 10:54
Jeg må innrømme at jeg digget Harry Potter and the Half-Blood Prince! :jupp: Har sett den tre ganger på kino...

Hva synes dere?

ElfHybrid
10-08-09, 17:46
Elsket den. Umiddelbart. Selvfølgelig, en del pirketing savnet jeg,men som film,super!

hulderjenta
08-09-09, 23:35
Oi, så bra!

Jeg har ikke sett den ennå, men flere venner av meg har, og de likte den også veldig godt.
Mulig det blir kinotur på meg i overmorgen sammen med søsteren min, som også er Potter-fan ;)

niina
09-09-09, 09:30
Utrolig bra! :) Irriterte meg litt over viktige ting de hadde hoppet over, og utviktige ting de hadde lagt til, men alt i alt var det en kjempefilm :D

silsol
28-09-09, 09:35
Jeg har sett den to ganger på kino og synes ihvertfall at det er den morsomste av filmene. Det eneste jeg ikke likte var at Harry bare står og ser på på slutten oppe i tårnet. Harry ville aldri gjort det, selv om Dumbledore ber han om å holde seg i ro. I tillegg kommer det litt dårlig frem hvorfor dødseterne (heter de det på norsk?) trengte å komme seg inn på skolen.

hulderjenta
29-09-09, 21:59
Jeg har vært på kino og sett den nå, og jeg likte den også godt. Men er enig i at sluttkampen ble bittelitt amputert og forandret. Ellers ble jeg så oppslukt av det som hendte, at jeg stort sett ikke la merke til så mange av de andre endringene som er gjort fra bok til film. Og det er jo et godt tegn ;)
Kommer nok til å se den igjen senere også.