CassandraMortmain
28-10-08, 18:14
Hvordan går det med vervekampanjen.. ? Synes det er litt ekko her inne for tiden?Vi må da være i stand til å finne flere bokinteresserte som vil henge her inne med oss?
|
View Full Version : ekko CassandraMortmain 28-10-08, 18:14 Hvordan går det med vervekampanjen.. ? Synes det er litt ekko her inne for tiden?Vi må da være i stand til å finne flere bokinteresserte som vil henge her inne med oss? Lin 29-10-08, 00:11 Det er stille, ja. Og det virker nok enda mer stille siden jeg foreløpig har skrudd av de automatiske boknyhetene. I tillegg har vi jo ikke kommet særlig opp og gå på søkemotorer enda. Siden vervekonkurransen startet, har det blitt vervet 13 medlemmer. Av disse har 3 kvalifisert til "godkjente vervinger" ved å skrive mer enn 25 innlegg. Så kanskje vi bør se litt på hvordan man får folk til å ikke bare registrere seg, men også delta? En annen ting jeg tenker på er at foruminndelingen her kanskje kan bli litt for overfladisk. En litt udefinert masse. Kanskje burde vi hatt egne kategorier for krim, barnebøker, fantasy etc? Hva tenker dere? lunacia 30-10-08, 13:18 Jeg tror ikke man kan tvinge folk til å delta, dessverre. ;) Men aktiviteten her inne har da økt betraktelig, og det er en god tone, så da synes jeg vi har gjort en god jobb. :) Tigermamma 30-10-08, 13:43 Synes også det er en hyggelig tone her inne - og lav terskel for å poste/kommentere. Tror deltakelsen øker av seg selv, jeg. Noen ganger passer det best å lese hva andre har skrevet, og noen ganger har man lyst til å mene noe selv eller dele en leseopplevelse osv, osv. Trives veldig godt her, jeg! :hyper: Lin 30-10-08, 15:35 Så hyggelig å høre! Jeg har i alle fall sørget for å laste opp et "sitemap" til google nå, så finner folk som søker etter det vi har å tilby, oss forhåpentligvis bedre. Manga 31-10-08, 23:21 Jeg har ikke skrevet så mye ennå. Men, jeg synes dette er et veldig spennende forum og skal prøve å få opp aktiviteten litt snart. Lin 01-11-08, 03:57 Så bra! :) bai 01-11-08, 19:42 Eg liker meg også veldig godt her inne. Trur bare vi må ta tida til hjelp - då eg såg Lunacia sin link til bokprat blei eg veldig glad, fordi dette er eit forum eg har sakna. Likevel har eg ikkje kome inn i vanen med å kikke innom her dagleg endå. |