View Full Version : Deltakelseskonkurranse! (avsluttes 15/1-2009)
Jeg drar i gang en ny konkurranse her, jeg.
Og denne gangen har jeg lyst til å gjøre stas på dere som er med og bidrar til at forumet er aktivt og levende!
Derfor vil jeg ved hjelp av loddtrekning trekke ut en vinner av et gavekort på 250,- fra Bokkilden (http://clk.tradedoubler.com/click?p=1600&a=446936&g=16861834) blant alle medlemmer her på forumet som innen kl.23:59 den 15. januar 2009 har 50 eller flere innlegg her på forumet!
Er du enda ikke registrert, men har lyst til å være med? Da gjør du det ved å registrere deg gratis her (http://www.bokprat.com/forum/register.php).
Oooh... 50 innlegg på et par måneder bør man vel kunne klare. ;)
Ikke sant? :knegg:
Ren spamming kvalifiserer selvsagt ikke, men jeg tviler på at noen her driver med det.
Ja, spammere sletter du vel uansett?
Ja. Etter beste evne. :knegg:
Veldig bra tiltak!
Det er nesten litt synd at det er så lite aktivitet her inne, at det blir nødvendig med slike tiltak. Det er jo eit godt forum, og eg synes i alle fall det er spennande å snakke om bøker. Kan hende det har ein samanheng med at vi er få foreløpig, at trådane oppdaterast sjeldan, eg veit ikkje heilt.
Men det er i alle fall veldig koseleg her, så det burde vere mogleg å skravle i veg...
Godt å høre at du trives. Det er jo det viktigste at stedet er ok også. Ikke bare masse folk og tråder.
Jeg har inntrykk av at BokPrat har brukere som tenker kvalitet først og fremst når de poster. Da vil det jo nødvendigvis bli sånn at det tar litt lenger tid å få et aktivt forum men jeg tror det er verdt det.
Tusen takk til dere som gjør BokPrat så bra! :blomster:
Eg synes i alle fall at eg må ha noko å seie for å skulle poste det. Men det er nå meg...
Eg ser forresten at vi er 54 medlemmer og 17 er aktive, det er jo kanskje ei forklaring i seg sjølv på at det ikkje kjem 100 nye innlegg til dagen, meir enn at vi 17 som er aktive er mindre aktive her enn andre stader.
Kvalitet framfor kvantitet! ;)
Jepp. Og med kvaliteten så kommer kvantiteten også etterhvert. Det tar bare litt lenger tid, men er vel verdt å vente på synes jeg.
Kom til å tenke på en ting - er det snakk om 50 meldinger i løpet av disse månedene, eller at man innen datoen skal ha 50 innlegg? Jeg ligger jo godt over 50 allerede... :knegg:
Nå er jeg fristet til å si i løpet av disse månedene, siden aktiviteten tok seg godt opp. Men jeg får vel være ærlig. Det er totalt. :knegg:
:knegg: Jeg var jo godt over 50 FØR du startet med konkurransen... Jeg eier ikke konkurranseinstinkt, så for meg spiller det ikke så stor rolle. ;)
Den siste veka har det jo vore nye innlegg her kvar gong eg har vore innom - det synes eg er litt stas.
Det er meir å svare på også, så fleire innlegg avlar fleire innlegg. Føler vi er inne i ein god sirkel nå!
Enig. Får håpe det fortsetter sånn. :spin:
Ja, det synes jeg også.
Og det er gjerne sånn at folk skyr tause forum, mens de lettere hiver seg på når det skjer noe. Så jeg tipper dette vil tiltrekke seg flere likesinnede også.
Ja, jeg håper det. I mens får vi aktive blæste så godt vi kan. ;)
Ja, jeg håper det. I mens får vi aktive blæste så godt vi kan. ;)
Lettare sagt enn gjort når ein plutseleg blir sittande utan nett i dagesvis...
Lettare sagt enn gjort når ein plutseleg blir sittande utan nett i dagesvis...
Men nå er du tilbake! :hyper:
|