lunacia
12-11-08, 16:06
Er det noen av dere som skal på Bokmessa på Lillestrøm (http://messe.no/no/nv/prosjekt/Bok/Besokende/)? Den avholdes 21. - 23. november, og jeg regner med å være der søndag 23. november. :)
|
View Full Version : Bokmessa på Lillestrøm lunacia 12-11-08, 16:06 Er det noen av dere som skal på Bokmessa på Lillestrøm (http://messe.no/no/nv/prosjekt/Bok/Besokende/)? Den avholdes 21. - 23. november, og jeg regner med å være der søndag 23. november. :) bai 12-11-08, 16:36 Her var det veldig mykje spennande på programmet. Men det er mykje anna som skjer den helga og, så det er ikkje sikkert eg får det til. For min del er det eventuelt fredagen det kan gå an å reise. lunacia 13-11-08, 10:34 Jeg er usikker på nå jeg rekker å være der på fredagen, jeg skal nemlig på Brageprisutdelingen da... ;) lunacia 17-11-08, 11:24 Jeg kommer til å være der på fredag, men er ikke sikker på hvor tidlig jeg rekker å være der. Må på jobb først, og deretter hjem og gjøre meg presentabel for prisutdeling. ;) Selve utdelingen for Brageprisen skjer på messa, og dit skal jeg. Ellers er planen søndag. Gleder meg! :lykke: bai 18-11-08, 09:24 Eg må sjå kva eg får tid til, rett og slett. Men eg håper eg får det til. Brageprisutdelinga høyrest jo kjempestas ut. lunacia 18-11-08, 12:36 Eg må sjå kva eg får tid til, rett og slett. Men eg håper eg får det til. Brageprisutdelinga høyrest jo kjempestas ut. Ja, men jeg tror kanskje man må ha invitasjon el. l. for å komme inn på den. ;) bai 18-11-08, 13:08 Ja, men jeg tror kanskje man må ha invitasjon el. l. for å komme inn på den. ;) Ja det rekna eg ikkje med var åpent for kven som helst. Men du er heldig som får vere med - var det eg forsøkte å seie... lunacia 18-11-08, 14:00 Ja, jeg føler meg heldig. Skal prøve og huske kameraet mitt og få blogget om det. :hyper: bai 26-11-08, 08:14 Det blei for travelt for meg i helga, men eg har vore nettlaus så eg fekk ikkje sagt i frå. Men takk for blogginnlegg- kjekt med eit inntrykk. Skal prioritere dette til neste år, heller. |