View Full Version : "Jeg vil heller lese!"

lunacia
17-11-08, 11:27
Huff, noen ganger er jeg litt håpløs, synes jeg... Som i dag. Jeg er midt i ei spennende bok, og sitter på jobb og tenker at jeg så mye heller skulle lese enn å jobbe akkurat nå. Og det er ikke fordi jeg ikke liker jobben min. Jeg har verdens beste jobb (=bibliotekar). :knegg:

Noen flere som har det sånn?

Tigermamma
17-11-08, 11:56
Det kan du vedde på! Selv sitter jeg midt i to jobber - en oversettelse og en novelle, og klarer ikke å konsentrere meg om noen av delene fordi jeg mye heller ville ha slengt meg på sofaen med pledd og bok ...

En gang i tiden hadde jeg en t-skjorte med teksten: People say life is the thing, but I prefer reading

Husker ikke hvem sitatet var kreditert, men det tyder jo på at det er flere som har det på samme måten, gitt ...

lunacia
17-11-08, 15:04
En gang i tiden hadde jeg en t-skjorte med teksten: People say life is the thing, but I prefer reading

Åh, noe slikt har jeg lyst på! T-skjorte med et eller annen leserelatert! Det vil si, jeg har en Ibsen-tskjorte, men det er jo bare én. ;)

bai
17-11-08, 17:00
Sukk, ja...

Men nokon gonger er det betre å jobbe enn å lese også - eg får ofte dårleg samvit av å ikkje jobbe. Men eg har jo all den fleksibiliteten de kan tenke dykk, noko som desverre kan misbrukast.