View Full Version : Er bokelskere litt særere enn andre?
Jeg sitter og vurderer helt seriøst om jeg skal legge meg snart, sånn at jeg bare kan ligge og lese... :skrape:
Er det flere som er truende til å gjøre slike, eller liknende, sære ting?
Nei, du er ikke det.
Det hender jeg blir liggende å lese fra halv åtte om kvelden, da legger jeg minstemann :D
Det er ikke sært. Det er lurt.
I alle fall lurere enn å begynne sent og bli liggende til langt på natt og lese. Har jeg hørt. ;)
Kjenner meg igjen der, ja. Det er jo så avslappende og deilig :)
Tigermamma 22-05-09, 08:09 "People say life is the thing, but I prefer reading" sto det på en t-skjorte jeg hadde en gang i tiden. Joooaaa, kanskje litt sære, bokelskere? :cool:
Det er ikke sært. Det er lurt.
I alle fall lurere enn å begynne sent og bli liggende til langt på natt og lese. Har jeg hørt. ;)
:knegg:
Hva, er det ikke lurt å lese til langt på natt, altså? Jeg har hatt en del morgner jeg har vært fryktelig trøtt i trynet fordi jeg ikke har klart å legge fra meg boka i fornuftig tid... :trøtt:
Jeg synes det er fryktelig urettferdig at gode bøker må avbrytes bare fordi klokka nærmer seg tre om natten. :nemlig:
Jeg legger meg ofte tidligere for å få lest litt. For et par netter siden ble klokka over 2 for boka var så spennende.
Er det flere enn meg som plutselig har oppdaget at natten nærmer seg slutten noen ganger? Når boka er utrolig spennende og det ikke er jobbdag etterpå?
:skrape:
Aaaaaaaaner ikke hva du prater om, Lin.... :skrape:
Du har heller ikke det problemet, nei? *host*
Ja, for jeg snakket selvsagt om en venninne. Min gode venninne niL. :nemlig:
Ja, selvfølgelig... Jeg har også ei sånn venninne, hun heter Nile.
De venninnene våre er jammen rare. Og ufornuftige. :nemlig:
VI, derimot. Vi gjør aaaaldri sånne ting. *hostekule*
Neeei, aaaaaaldri. *hostehoste*
Vi er superflinke og legger oss før klokka ti hver kveld og leser aldri mer enn maks ti sider før vi sovner pent på puta vår. :nemlig:
*spruter ut i hikstelatter*
:knegg:
Problemet mitt er at eg våknar gjerne litt utpå natta med briller klemt inn mot ansiktet og ei krøllete bok mellom hovudet og puta.
Det har jeg selvsagt aaaldri opplevd. Min gode venninne, niL, derimot. :knegg:
Venninna mi, Nile, har opplevd å våkne av at boka har falt ned i ansiktet hennes. Hvor teit er ikke dét, liksom? :snurt:
Det hender jeg går og leser når jeg er på vei til/fra jobb.. :skrape:
Eg har ein tendens til å gløyme å sjekke om trådane her går over fleire sider, når eg blir ivrig. Hadde eg fått med meg dette, skulle eg også ha lyge på meg ei tåpeleg venninne.
Har du ingen tåpelig venninne, bai?
Har du ingen tåpelig venninne, bai?
Jo, opptil fleire, men eg må desverre ta ansvar for at eg sovnar med brillene på sjølv.
Andre syns kansjke det er sært...det er normalt for meg^^
Men du leser jo masse, ElfHybrid. ;)
|
|