Go Back   Bokprat > Bokprat > Skrivestua

Velkommen til BokPrat!

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 26-02-10, 17:37   #1
zelem
Junior Member

angående skriveforum!

hei!

jeg burde ha spurt om dette for lenge siden, men først nå husket jeg hvorfor jeg la denne tanken på is, altså pga. studier. nå er jeg imidlertid ferdig studert og fryktelig arbeidsledig (ikke noe jeg liker så langt), og har plutselig god tid til å skrive igjen. imidlertid har mange, om ikke de fleste jeg har kjent med interesse for skriving og sånt bare sluttet, funnet på andre ting, fått unger og så videre. og dere som skriver vet vel hvor viktig det er med en andre parts kommentator.

for mange år siden var jeg med i et lukket nettfora bestående av ca. 20-25 trofaste kjernemedlemmer som betalte hver sin månedlige kontingent for å betale domenet man leide, og la ut og kommenterte hverandres tekster i alle mulige sjangre. man hadde i tillegg litt til overs for å invitere bl.a. T. Horvei og andre til å kommentere f.eks. diktene som ble publisert der. det fungerte veldig, veldig bra en stund - så gikk det uvegerlig nedover i aktivitet, slik det gjerne gjør. men den tiden det varte var veldig verdifull for min egen del. så jeg undres på om flere her har interesse av å begynne noe lignende?

jeg vet det finnes en flora av andre (åpne) forum; poenget vil derfor være å ha noe lukket. folk stoler mer på hverandre, våger dermed å være ærligere enn i et åpent forum.

hva vet jeg, kanskje noen av dere her inne også var medlemmer av det legendariske forumet jeg nevnte først? eller at noen av dere har en lignende ting på gang? blir glad for svar.
zelem is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules