|
|
#1 |
|
Member
|
Her kommer et lite hjertesukk...
![]() Døgnet har for få timer! På dagtid er jeg hjemme med de to yngste barna, på ettermiddagene skal eldstemann på trening, vi skal være sosiale... Og på kvelden skal skal en ny dag forberedes og man skal helst ha litt kjærestetid med sin ektefelle... Jeg hadde trengt et par ekstra timer - timer for meg selv, som var bare mine. Når ungene blir store, da skal jeg skrive, da... *drømmer* |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
Jeg har løst det. Jeg skriver i lunsjpausen på jobb
![]()
|
|
|
#3 |
|
Member
|
Jeg har ikke lunsjpause.
Men når dagen ikke strekker til, får man ta natten til hjelp... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
Jeg har i årevis stått opp lenge før resten av huset - sånn i fire-femtiden. Synes det er ganske greit å skrive mens jeg fremdeles er halvveis i drømmeland - ikke så selvkritisk og heller ikke like "rasjonell". På minussiden kommer at jeg er dautrøtt på kvelden og nesten aldri orker å være med på noe som varer lenger enn til ni. Og bare glem tv-tid!
![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
TV er en tidstyv. Jeg ser svært lite på tv (hvis du trekker fra barne-tv), bortsett fra når jeg bretter klær. Det er dødskjedelig, da trenger jeg tv.
Dessverre står de to yngste opp klokka fem hver eneste morgen (gjesp!), så jeg har ingen planer om å stå opp før resten av familien. Nå har yngstemann rundet året, og jeg ser at ting begynner å gå seg til. Deilig! ![]() |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|